Grace Jacobsen

Sunday, December 17, 2006

Hvis jeg smed brosten!


Det såkaldte ungdomshuset - er solgt - og vi (naboer bl.a.) har i fem år ventet hvert år til nytåret, at nu kommer de ud - men hver gang skuffelse, intet sker.


Er de der nu igen, igen ? Jeg forstår ingen ting. Huset er solgt. Tre retter har sat dem ud, men de bliver dog ved med ar være der. Det er da prisværdigt at være som en terrie, deres stædighed er legendarisk.

Hvis jeg smed Brosten
Hvis det nu var mig, der gjorde det samme; Jeg gik nu ud og smed brosten, skrev grafitti på andre folks huse, sked og pissede i gaden og lod hånt om alt. Ja så blev jeg da fængslet. Hvorfor gælder reglerne ikke for disse unge, som jo i øvrigt overhovedet ikke bor eller hører til på Nørrebro.

Den far som forsvarede sin 19-årige datter, bor i Roskilde, og andre unge bor og lever overhovedet ikke i huset, eller på Nørrebro. I øvrigt må man jo ikke bo i huset, men en svensk kvinde boede der lidt for længe - hun lå død under en seng i ca. 3 måneder, uden at ungdommen opdagede det. Der må have være en enorm hørm i huset, men den blev måske overdøvet af al den dejlige madlavning, som sundhedsvæsenet ikke må lukkes ind og se, for at give smilyer ???

I elsker jeres hus, siger i, vi har boet her lige så længe og elsker vores hus, hvorfor skal vi trynes hele tiden med jeres grafitti fumlerier, og hvorfor skal vi finde os i, at i larmer ernormt meget.

Suk fra en nabo
Grace

3 Comments:

  • At 11:09 PM, Blogger Bjarne Thyregod said…

    Om at bo på Nørrebro
    Når nu du så brændende har ønsket at Ungdomshuset skulle lukkes og de unge smides ud, hvordan kan du så forvente at de skulle have en anden opfattelse af dig.
    Ud med dig væk fra Nørrebro, ud i parcelhuset med dig, det må jo så være alternativet - eller ?

     
  • At 11:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg syntes Grace har ret. Hvorfor skal vi andre slide fra morgen til aften for at betale husleje, og så skal i andre bare have et ungdomshus gratis. Hvis i finder jer et job ale sammen, ville der være penge nok til husleje et smukt sted, hvis i ikke også ødelægger det. I er fuldkommen hjerne blæste.

     
  • At 4:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Til ungdomshuset.
    Hvis jeg smed brosten - så vil jeg tro at jeg var blevent syg. Jeg ville gå rystende bort og aldrig glemme hvad jeg havde gjort - mit liv ville blive et maridt - fordi jeg ville forstå at det ville være enden på Ungdomshuset.

    Hvis jeg bestilte nogle busser fra udlandet - til at øddelægge alt omkring ungdomshuset - så ville jeg vide at det jo nok ville være enden på drømmen om et hus for ungdommen.

    Hvis jeg sendte trussel breve til min udlejer ville jeg nok vide at osse det ville sætte min bolig situation under et mærkeligt underligt skær.

    Det jo en børnehave og ikke et ungdomshus. Der er bare ikke nogen pædagoer til at passe på at I maler på væggene og kommer op og slås.

    I jo dybt uligevægtige - og ude af balance.
    Folk er bange for at jer unge mennesker overfalder os på gaderne.

    Budskabet er jo et dybtgroet had af sataniske dimensioner. Det er jo et sammenhold som har en ond ånd over sig - hele huset er besat på flere måder end I aner - Hvor er det dog symbolsk af en kristen sekt ønsker bygningen destrueret.

    hvor er det dog en god ting - måske I kan blive fri af denne dæmoniske ånd der har besat jer og huset, helt ind på et personligt plan.

    Hvem bestilte disse busser?

    Om nogle år vil I måske forstå at det ikke var jer der besatte huset - men huset der besatte jer.

    Ned med det siger jeg - gør jer fri af disse vægge og falske værdier - dette hus opsluger jeres kammerater - og skaber et vakum af ondskab I jeres tanker -
    H I R A K I - og ondskab er to ting som ikke passer godt sammen.

    Måske I sku flytte Ind i børnehaven som er vokset/bygget op ved siden af huset og forstå sammenhængen.

    Stakkels børn - !

     

Post a Comment

<< Home